fredag 6 mars 2009

fart och fläng



Det är lika full fart idag som det har varit hela veckan. Telefonen ringer i ett, massor att packa (vilket vi givetvis är otroligt glada för) och på lunchen var jag iväg och köpte present till den kommande 40-åringen. Vad hon får, det kan jag inte tala om här.. Hon är ju också in och skriver här =)
Hon hade däremot önskat sig nya dricksglas, - hur kul är det i 40-års present?! Nej, fick allt använda min fantasi lite bättre än så (hoppas jag).

Nu ska jag strax sluta för dagen och skynda mig hem och packa iordning säljväskan och ut å ha Lustjaktsparty.

Trevlig helg gott folk!

(Bilden är från en krogkväll 2006)

3 kommentarer:

Sexkammaren sa...

Ladies night, vad innebär det egentligen, blev så nyfiken nu!

Lustjägarna sa...

Ladies night är de tillställningar vi har kört med olika krogar. En kväll för tjejer kan man säga.
ex kl 19-00 är det bara för tjejer, det har bjudits på drinkar, varit underklädesvisning, produktbord med sexleksaker, manlig stipp mm.
Efter midnatt släpps killar in och kön brukar vara lång med killar =)
Jätteroliga och uppskattade kvällar har det varit.

Sexkammaren sa...

WOW!

Fixa ett åt detta hållet.. vet ett par som gärna hade vart med =)