fredag 6 februari 2009

Nervöst samtal

Tjohoo!!

Nu är jag uppe i varv. Nyss pratat med Fredrik på Mix Megapol. Gett tips på sexleksaker. Inslagen ska sändas framöver varje fredag eftermiddag. Han gav förslag på tisdag eller fredag och valet är ju klart som korvspad... När tänker man som mest på sex? -Ja, inte är det en tisdag...

Jag och en kollega gick igenom strukturerad och noggrant vad jag skulle säga. Så långt är allt väl tills jag väl börjar prata... då blir det lite hur som helst ändå.... Fredrik tyckte det var perfekt och det är huvudsaken. Han tyckte att jag lät glad och naturlig och det kan jag nog hålla med om (speciellt allvarlig är jag ju inte).

I radioinslaget frågade Fredrik om jag får vara i fred på fester. Och vad svarar jag.... som nybliven singel så vet jag vad säga när jag vill få en man på kroken... utbildad massör och jobbar med sexleksaker. -Hjälp, jag raggar även via radio....

Om du inte bor i Borås med omnejd (Varberg, Falköping, Skara) så kan gå in på Mix megapols hemsida, välja Borås och lyssna live. Sexleksaker kommer att utlottas.

Inga kommentarer: