onsdag 18 februari 2009

Ansökningar som homepartysäljare


Oj, vad ansökningar vi får från de som vill starta som återförsäjare för Lustjakt nu. Dagarna går åt till att ringa, ringa och åter ringa till de som är intresserade.
Jag rabblar information om och om igen,(känner mig som en papegojja) men det är viktigt att alla vet vad som gäller innan man kör igång.

Kul att intresset växer och att fler vill köra igång, merdelen av de som kör igång säljer bra omgående också. Jag brukar tycka att 3000kr är bra för ett första party, men nu har vi många som startat på över 6000kr på första partyt.
Fast det är givetvis som jag brukar säga - viktigt att läsa på och lära sig inför sitt första demo.

1 kommentar:

MADELEINE sa...

i helgen har jag 2 partyn inbokade, bara att köra igen ;-) Den där prinsess ramen är såå fin!! Amanda har en sån redan och gav min syrras dotter en i doppresent!!