söndag 11 september 2016

Positiv spiral



 

Spin-off-effekt

Du är det centrum som ditt liv snurrar runt. Hur mycket påverkar egentligen vårt välbefinnande och vårt känsloläge vårt sexliv? Val av partner? 
Är det så att mer glädje i vardagen ge ett bättre sexliv? Läs artikel
 

 
 

 
 

Öka lusten

Tips som sätter snurr på sexlivet.
Läs artikel
 

Öka din glädje

Enkelt tips för en gladare vardag.
Läs artikel
 

 
 

Uppskattade produkter

Här nedan ser du tips på älskade och uppskattade produkter som gjort stor skillnad i mångas sexliv. 

 
 

Autorabbit

-"Fantastisk och underbart skön. Fick orgasm på 40 sekunder första gången jag använde den. Säger bara KÖP!!!!!"
                                                        Anna
 

Dolfinger

-"All right! Släng ut killen, lås dörren, men se till att du har laddat med mat för några dagar. Nu kommer du att leva upp till uttrycket - sängliggande i flera dagar! Vet inte var jag ska börja..."   Läs mer
 

 
 

 

Uppskattad DVD

Kundrecension från en kund som var mer än nöjd...
-"Hade läst att Yoni o Lingam-filmen skulle vara så bra så jag köpte in den för att jag och min nyfunna pojkvän skulle titta på den tillsammans. Problemet var att jag..."
 


Favorit för män

Shiatsu man power cream är ett stimulerande medel för män som vill ha omedelbar effekt och explosionsartad njutning. Läs mer
Vi hoppas du har uppskattat vårt nyhetsbrev. Ha en bra dag!
 
 

 
 


 

”Den mest inflytelserika person du kommer att prata med idag är du, så var noga med vad du säger till dig själv.”
                                                                           Anders Haglund
 

Inga kommentarer: