söndag 13 januari 2013

Minnesvärda höjdpunkter



 

 


 

Minnesvärda höjdpunkter


När saker och ting går på rutin så blir det sällan "highlights" i våra liv och det gäller också sexlivet.

Vad är det som utmärker höjdpunkterna i ditt sexliv? Vilka ögonblick minns du som fortfarande får dig att rodna och småle?

Det finns även sexleksaker som sticker ut mer än andra och som också blivit en del av ett njutningsfullt minne. Här kommer lite inspirerande berättelser.


 
 

 

 


Vibrerande ring

-"Åhhh, sååå sköön! Har fått denna lilla leksak idag och hade tänkt vänta med att prova den tills min man kommer hem från jobbet, det lyckades inte. Har inte kunnat tänka på något annat sedan jag plockade upp den för ett par timmar sedan.... När barnen somnat och jag äntligen fick prova den blev jag mer än nöjd! Jag satte den på min dildo....satte igång vibrationerna på min lilla delfin....och blev mer upphetsad än någon gång tidigare...jag fick en orgasm som saknar motstycke.... Åhhhhh, kan nog inte somna utan att ha provat en gång till ikväll...."

Läs mer om Dolfinger
 
 

 

 


 

Fjärrstyrt ägg

-"Första gången denna fjärrstyrda vibrator användes var under en middag med svärföräldrarna. Mitt under middagen sätter min pojkvän på vibrationerna. Jösses... jag blev blossande röd nästan direkt... Tyckte hans mamma tittade lite undrande på mig.
Fick svårt att sitta still. Min pojkvän bara flinade. Till slut stod jag inte ut. Var tvungen gå ut på toaletten och "döda" vibratorn genom att ta ut batteriet. Fruktansvärd kåt lyckades jag lura iväg min pojkvän att gå husesyn... i gästrummet.... Varje gång vi använder ägget minns jag första gången."

Läs mer om Odeco wireless egg
 

 

 


Inspirerande DVD-film

-"Hade läst att Yoni o Lingam-filmen skulle vara så bra så jag köpte in den för att jag och min nyfunna pojkvän skulle titta på den tillsammans. Problemet var att jag saknade DVD men det löste jag genom att filmen spelades genom xboxen.

Mycket noggrant följde jag filmens anvisningar om hur man masserar pungkulorna, skinkorna och hur man med lätta tag och sköna grepp gör det extra skönt för honom. Det går långsamt fram i filmen och min pojkvän vill till slut bara en sak.... SPRUTA!! Han rycker tag i spelkontrollen och försöker desperat spola fram filmen till slutet för att få slut på pinan??!! Det han just då inte visste var att filmen bygger på tantrasex och där får mannen orgasm men inte utlösning..."

Läs mer om DVD Yoni o Lingam


 
 


 

Sexiga underkläder

-"Min man skulle på jobbkonferens och övernatta på hotell inte så långt ifrån där vi bodde. Lite skämtsamt frågade han om jag inte vill besöka honom på hotellrummet.

Jag tog frågan på största allvar och ville överraska honom på mer än ett sätt. Inköpte sexiga underkläder. Tog på mig endast en kappa över och begav mig till hotellet sent på kvällen. Gissa om min man blev förvånad när jag uppsökte hans rum och lät kappan falla. Han blev alldeles vild. Smög mig ut tidigt på morgonen. Tror hans kollegor undrade varför han var så trött. Han som gått och lagt sig så tidigt."

Bilden visar Pink corset
 






Delge din höjdpunkt


Kanske har du själv någon lustfylld upplevelse med någon sexleksak från Lustjakt. Delge och inspirera andra till minnesvärt sex genom att skriva om din upplevelse på produktrecensionen.

Naturligtvis kan du lämna in den anonymt.

Tack för att du delar med dig.

Läs fler kundrecensioner
 
 

 

 

 

"Det trevliga med att vara en pessimist är att du alltid får rätt, eller blir glatt överraskad."
George F Will

 

 

Inga kommentarer: