onsdag 27 oktober 2010

Nya säljare

Idag har min dag bestått av massor av samtal till nya säljare, samt till de som ansökt till att få starta som säljare.
- Det är verkligen jättekul att tala med massor av olika människor =)

Alla talar olika (olika dialekter) olika åldrar (äldsta idag var 73 år och yngsta var 18 år) Alla har olika erfarenheter och olika funderingar.
Jag får olika frågor, fast mest består givetvis samtalen av information om Lustjakt och jobbet. Information är något som vi tycker är mycket viktigt att man får som ny. Därför får man det på flera olika sätt, blanda annat genom ett samtal från mig eller någon annan. 

Och jag, jag vandrar runt och pratar och gestikulerar med händerna. Ser nog bra rolig ut =D

Det är i alla fall ett mycket roligt jobb som jag har, älskar dessa personliga kontakter! =)

Inga kommentarer: