måndag 16 november 2009

Tittarsuccén Ullared tar fram storsläggan!

Visst är det intressant att det är så jäkla provocerande med sexleksaker? Efter att ha jobbat med dildosar och andra gummiprylar i snart tio år så upphör det aldrig att förvåna mig vilken underbar inverkan dessa har på hur människor reagerar, och då menar jag inte i sänghalmen utan mer på det teoretiska planet.

För mig så är det ungefär tio år sedan som nyhetens behag lade sig och övergick till någon slags mission att hjälpa människor till ett bättre samliv, och jag är verkligen innerligt övertygad om att sexleksaker bidrar till att många människor förbättrar sina samliv. Inte alla, men många.

Jag verkligen älskar när människor blir upprörda, generade, pratsamma, blyga, påflugna eller annat när man nämner ordet sexleksaker. Oavsett reaktion så innebär det att de tänkt, att de reagerat och att de kommit lite närmare sitt sexuella jag.

Jag tror vi nordbor mår bra av lite svallande känslor men sluta smyg! Är det inte lite coolare om femman helt enkelt erkänner:

Vi på kanal 5 vet att sex ger oss fler tittare, så stäm oss för att vi ger folk vad de vill ha.

Expressens artikel:

Inga kommentarer: