måndag 20 april 2009

Får jag presentera - Mr Rabbit


-Vill du bli tillfredställd? Mr Rabbit gör de flesta kvinnor nöjda.
-Vem han är? Det är en stav som stimulerar de mest njutningsfulla punkterna. Den roterar inne i slidan och har pärlor som roterar runt vid slidöppningen. Men det bästa av allt är att den är utrustad med en liten vibrerande kanin som oförtröttligt ger skön klitorisstimulans.

Lyssnade du på Mix Megapol Borås i fredags så är det Rabbit Pearl det tävlas om.

Om du inte har turen på din sida så går den att köpa hos Lustjakt. PS. Han har många trevliga kamrater...

1 kommentar:

Flisan sa...

Jag kan räkna på mina tio fingrar de partyn under mina snart fyra år som jag inte sålt en rabbit. De är sjukt populära. Till och med om jag tar med en trasig rabbit så säljer de som smör. ;) (Ann-Sofie ifrån Örebro)