onsdag 14 januari 2009

Glöm inte förspelet


Glöm inte bort förspelet. Det är så lätt att glömma hur viktigt förspelet är för att hela sexet ska bli riktigt, riktigt bra .
Speciellt när man har ett långt förhållande, då har det en förmåga att förspelet blir kortare och kortare för varje år som går.
Varför är det ofta så?
Som singel i tillfällig eller i en ny relation är man oftast väldigt duktig på förspel. -Varför slappar vi till oss med tiden?

Om du tillhör dem som har ett långt förhållande och du vet med dig att era förspel blivit kortare och kortare, ta då tag i det och prova ett långt och sensuellt förspel.
Hitta din respektives erogena zoner, som kan finns överallt på kroppen, smek, kyss och lek och se vad som sker ! - garanterat jack pot för er båda ;)

Här kommer förslag på några produkter som kan vara bra att använda för att förlänga just förspelet:
Massage-bläckfisk
Fjäder
Kroppschoklad
Massagefilm
Latexlakan
Glidmedel att massera både kroppen och intimt med
Spel

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ett 34 år långt förhållande så jag borde veta att det stämmer, för det blir bara kortare och kortare. Kanske man börjar bli lite sliten *skrattar*
Samtidigt har vi mer erfarenhet och kunskap i alla fall jag, som har läst och lärt mig det mesta om hur kvinnokroppen fungerar.
Gå in och köp Lustjakts produkter för ett längre förspel det tänker jag göra för jag känner suget efter choklad ;)